BRD Finance
Prima pagină   Produse & Servicii   Info utile   Validare tranzactii online – 3D Secure

Validare tranzactii online – 3D Secure

Pentru a realiza tranzacții online cu cardul tău BRD Finance Mastercard  cu grad sporit de siguranță și pentru diminuarea riscului de fraudă, ai la dispoziție două metode de validare a acestora:

 

1. Aplicația BRD Finance

​Descarcă aplicația BRD Finance pe smartphone-ul tău și vei putea valida tranzacțiile online prin intermediul metodelor de autentificare pe care le ai definite la nivelul telefonului tău (amprentă, iris, recunoaștere facială, parola numerică, desen deblocare etc).

 

Atunci când realizezi o tranzacție online primești o notificare pe smartphone-ul pe care ai instalat aplicația. Astfel ești informat că tranzacția online necesită validare și o poți face folosind metoda de autentificare pe care o ai definită la nivelul  smartphone-ului tău.

 

Mai multe detalii despre pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru descărcarea aplicației și acceptarea sau respingerea unei tranzacții găsești în ghidurile alăturate.

 

GHID pentru smartphone cu sistem de operare Android (in pdf)

GHID pentru smartphone cu sistem de operare IOS (in pdf)

 

Descarcă aplicația de aici:

 

 

 

 

Sau scanează codul QR

 

 

Pentru Android

Pentru iOS

 

 

 

2. Utilizarea parolei de autentificare în platforma Contul meu și a codului OTP primit prin mesaj SMS pe telefonul tău mobil

 

Cum funcționează?

  1. Plătești online cu cardul tău BRD Finance
  2. În pagina de autentificare a plății, ți se solicită:

     1. introducerea parolei de acces în platforma Contul meu

     2. introducerea codului OTP primit prin mesaj SMS pe telefon tău mobil înregistrat in baza noastră de date.

 

Dacă vrei sa ai acces la platforma Contul meu, apasă aici

Dacă ai uitat parola pentru platforma Contul meu, poți să o recuperezi aici

 

În cazul în care numărul de telefon mobil introdus nu corespunde cu cel din baza noastră de date, te rugăm să ne contactezi la InfoTel BRD Finance - 021.301.48.30 (apel cu tarif normal) L-V: 8.30-19.00 si S: 09.00-17.30, pentru actualizarea acestuia.

 

BRD Finance
© 2016, Société Generale. Toate drepturile rezervate.

În vederea derulării unor activităţi de mentenanţă a sistemelor informatice, platforma CONTUL MEU va fi indisponibilă sâmbătă, 17.04.2021, în intervalul orar 11:00-19:00. Dacă vrei să realizezi diverse acţiuni prin intermediul platformei (să transmiţi cereri sau să consulţi extrasele de cont), te rugăm să le efectuezi în prealabil sau după încheierea operaţiunilor. Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această situaţie şi îţi mulţumim pentru înţelegere!