BRD Finance
Prima pagină   Despre noi   Cariere

Cariere

Dacă dorești să te alături unei echipe de profesioniști, aplică acum pentru unul dintre posturile disponibile care se potrivește experienței și profilului tău!

Reprezentant Customer Care – INBOUND (BUCUREȘTI)

Eşti o persoană comunicativă?

Iţi place să vorbeşti la telefon?

Iţi place să înveţi lucruri noi?

Cauţi, nu doar un loc de muncă, ci şi un start frumos pentru cariera ta profesională?

 

Dacă răspunsurile tale la aceste întrebări sunt pozitive, suntem nerăbdători să te cunoaştem!

 

Alătură-te echipei noastre!

Căutăm colegi pentru postul de Reprezentant Customer Care - INBOUND

 

Ce presupune postul?

Tratarea solicitărilor telefonice ale clienților companiei într-o manieră profesionistă şi prietenoasă.

 

BENEFICII

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţă cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu / Piaţa Presei Libere până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Răspunde la apelurile primite de la clienți, preia solicitările acestora şi răspunde întrebărilor adresate;
  • Oferă telefonic clienţilor servicii de calitate, prin furnizarea informațiilor solicitate și soluționarea reclamațiilor înaintate de aceştia;
  • Promovează, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clienţilor.

 

CERINȚE

  • Abilităţi de comunicare şi prezentare
  • Abilităţi de negociere şi putere de convingere
  • Cunoştinţe operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Orientare către rezultat
  • Orientare către client
  • Abilităţi de organizare şi gestiune a timpului
  • Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor noi
  • Spirit de echipă
  • Integritate şi încredere
  • Studii superioare, finalizate sau în curs
  • Experienţa pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie

 

  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

Reprezentant Customer Care - TELESALES (Bucuresti)

Eşti o persoană comunicativă?

Iţi place să vorbeşti la telefon?

Iţi place să înveţi lucruri noi?

Cauţi, nu doar un loc de muncă, ci şi un start frumos pentru cariera ta profesională?

 

Dacă răspunsurile tale la aceste întrebări sunt pozitive, suntem nerăbdători să te cunoaştem!

 

Alătură-te echipei noastre!

Căutăm colegi pentru postul de Reprezentant Customer Care - TELESALES

 

Ce presupune postul?

Promovarea şi vȃnzarea, prin telefon, a produselor BRD Finance.

 

BENEFICII

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţă cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu / Piaţa Presei Libere până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Contactează telefonic potenţialii clienţi şi identifică, în cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vȃnzare produsele BRD Finance care se potrivesc nevoilor exprimate;
  • Înregistrează în baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat şi acţiunile viitoare în legătură cu clientul respectiv, în conformitate cu procedurile interne; 
  • Promovează, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clienţilor.

 

CERINȚE

  • Abilităţi de comunicare şi prezentare
  • Abilitati de negociere şi putere de convingere
  • Cunoştinţe operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Orientare către rezultat
  • Orientare către client
  • Abilităţi de organizare şi gestiune a timpului
  • Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor noi
  • Spirit de echipă
  • Integritate şi încredere
  • Studii superioare, finalizate sau în curs
  • Experienţa pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie

 

  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

AGENT SERVICII CLIENTI FRONT OFFICE

( BUCURESTI, CLUJ-NAPOCA, ONESTI, SATU MARE, TIMISOARA).

Esti o persoana comunicativa?

Vrei un job dinamic?

Iti place sa inveti lucruri noi?

Îţi doreşti independenţă financiară?

Cauti, nu doar un loc de munca, ci si un start frumos pentru cariera ta profesionala?

 

Daca raspunsurile tale la aceste intrebari sunt pozitive, suntem nerabdatori sa te cunoastem!

 

Alătură-te echipei noastre!

 

BENEFICII

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viata: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

RESPONSABILITĂŢI

  • Dezvolta relatiile cu clientii si ii fidelizeaza prin serviciile oferite;
  • Promoveaza si vinde produsele companiei la punctul de creditare;
  • Intocmeste dosarele de credit, cu acuratete si la timp;
  • Consiliaza clientii si rezolva reclamatiile acestora intr-o maniera profesionista;
  • Redacteaza rapoarte de activitate periodice.

 

CERINŢE

  • Orientare catre rezultat
  • Orientare catre client
  • Foarte bune abilitati de comunicare
  • Atitudine pozitiva
  • Atentie la detalii
  • Profesionalism
  • Spirit de echipa
  • Cunostinte utilizare Word, Excel - nivel mediu
  • Minim studii medii
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

AGENT SERVICII CLIENȚI – RECUPERARE AMIABILĂ (BUCUREŞTI)

Vrei un job dinamic? Îţi doreşti independenţă financiară?

Vino în echipa noastră! BRD Finance angajează Agent Servicii Client Recuperare amiabilă.

 

Beneficii:

  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur salariul!
  • program flexibil: posibilitate de a lucra part time (4 ore/zi) sau full time (8 ore/zi): Vii cu orarul de la facultate şi noi te ajutăm să-l potriveşti cu programul de lucru!
  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

Responsabilităţi:

  • contactează clienţii în vederea recuperării pe cale amiabilă a creditelor restante
  • analizează situaţia financiară a clientului şi propune o soluţie adaptată nevoilor acestuia

 

Cerinţe:

  • abilităţi de comunicare
  • adaptabilitate
  • capacitate de analiză şi sinteză
  • studii superioare finalizate sau în curs de finalizare
  • cunoştinţe IT (MS Office) – nivel mediu
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

Agent vȃnzări directe (Bucureşti)

Vrei un job dinamic?

Îţi doreşti independenţă financiară?

 

Vino în echipa noastră!

BRD Finance angajează Agent Vânzări Directe.

 

Beneficii:

  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul lunar!
  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance, precum si decontarea cheltuielilor cu transportul public: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

Responsabilităţi:

  • Promovează şi realizează vânzarea directă a produselor financiare ale BRD Finance
  • Prospectează piaţa, identifică nevoile clientului şi propune cele mai bune soluţii, realizând o vânzare consultativă
  • Creează, menţine şi dezvoltă relaţia cu clienţii din portofoliu

 

Cerinţe:

  • Atitudine proactivă
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Abilităţi de negociere şi vânzare
  • Orientare către rezultat
  • Spirit de echipă şi antreprenorial
  • Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

FUNCTIONAR ECONOMIC (BUCUREŞTI)

Iţi place să ȋnveţi lucruri noi?

Cauţi, nu doar un loc de muncă, ci şi un start frumos pentru cariera ta profesională?

Dacă răspunsurile tale la aceste intrebări sunt pozitive, suntem nerăbdatori să te cunoaştem!

 

Vino în echipa noastră!

BRD Finance angajează Operator Back Office.

 

Beneficii

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • tichete de masa: Pentru că te ȋncurajăm să-ţi iei masa de prânz alături de colegii tăi!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viata: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • echipa tanara, mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

 

Responsabilităţi

  • Analiza solicitarilor de credit primite din partea clientilor in vederea finantarii contractelor de credit aprobate
  • Centralizarea, gestionarea şi arhivarea periodică a documentelor specifice conform normelor interne

 

Cerinţe :

  • Abilităţi de comunicare, organizare şi gestionare a timpului
  • Atenţie la detalii
  • Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor
  • Orientare către rezultat
  • Spirit de echipă
  • Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Studii superioare, finalizate sau ȋn curs
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!
BRD Finance
© 2016, Société Generale. Toate drepturile rezervate.
Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informații. ÎNCHIDE