BRD Finance
Prima pagină   Despre noi   Cariere

Cariere

Dacă dorești să te alături unei echipe de profesioniști, aplică acum pentru unul dintre posturile disponibile care se potrivește experienței și profilului tău!

 

Nota de informare candidati

Reprezentant Customer Care - TELESALES

Eşti o persoană comunicativă?

Iţi place să vorbeşti la telefon?

Iţi place să înveţi lucruri noi?

Cauţi, nu doar un loc de muncă, ci şi un start frumos pentru cariera ta profesională?

 

Dacă răspunsurile tale la aceste întrebări sunt pozitive, suntem nerăbdători să te cunoaştem!

 

Alătură-te echipei noastre!

Căutăm colegi pentru postul de Reprezentant Customer Care - TELESALES

 

Ce presupune postul?

Promovarea şi vȃnzarea, prin telefon, a produselor BRD Finance.

 

BENEFICII

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţă cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu / Piaţa Presei Libere până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Contactează telefonic potenţialii clienţi şi identifică, în cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vȃnzare produsele BRD Finance care se potrivesc nevoilor exprimate;
  • Înregistrează în baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat şi acţiunile viitoare în legătură cu clientul respectiv, în conformitate cu procedurile interne; 
  • Promovează, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clienţilor.

 

CERINȚE

  • Abilităţi de comunicare şi prezentare
  • Abilitati de negociere şi putere de convingere
  • Cunoştinţe operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Orientare către rezultat
  • Orientare către client
  • Abilităţi de organizare şi gestiune a timpului
  • Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor noi
  • Spirit de echipă
  • Integritate şi încredere
  • Studii superioare, finalizate sau în curs
  • Experienţa pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

Reprezentant Customer Care - INBOUND

Eşti o persoană comunicativă?

Iţi place să vorbeşti la telefon?

Iţi place să înveţi lucruri noi?

Cauţi, nu doar un loc de muncă, ci şi un start frumos pentru cariera ta profesională?

 

Dacă răspunsurile tale la aceste întrebări sunt pozitive, suntem nerăbdători să te cunoaştem!

 

Alătură-te echipei noastre!

Căutăm colegi pentru postul de Reprezentant Customer Care - INBOUND

 

Ce presupune postul?

Tratarea solicitărilor telefonice ale clienților companiei într-o manieră profesionistă şi prietenoasă.

 

BENEFICII

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţă cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu / Piaţa Presei Libere până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Răspunde la apelurile primite de la clienți, preia solicitările acestora şi răspunde întrebărilor adresate;
  • Oferă telefonic clienţilor servicii de calitate, prin furnizarea informațiilor solicitate și soluționarea reclamațiilor înaintate de aceştia;
  • Promovează, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clienţilor.

 

CERINȚE

  • Abilităţi de comunicare şi prezentare
  • Abilităţi de negociere şi putere de convingere
  • Cunoştinţe operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Orientare către rezultat
  • Orientare către client
  • Abilităţi de organizare şi gestiune a timpului
  • Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor noi
  • Spirit de echipă
  • Integritate şi încredere
  • Studii superioare, finalizate sau în curs
  • Experienţa pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

Functionar Economic

Iţi place să ȋnveţi lucruri noi?

Cauţi, nu doar un loc de muncă, ci şi un start frumos pentru cariera ta profesională?

Dacă răspunsurile tale la aceste intrebări sunt pozitive, suntem nerăbdatori să te cunoaştem!

 

Vino în echipa noastră!

BRD Finance angajează Functionar Economic

 

BENEFICII

 

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • tichete de masă: Pentru că te ȋncurajăm să-ţi iei masa de prânz alături de colegii tăi!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • echipa tȃnără, mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

RESPONSABILITĂȚI

  • Analiza solicitărilor de credit primite din partea clienţilor în vederea finanţării contractelor de credit aprobate
  • Centralizarea, gestionarea şi arhivarea periodică a documentelor specifice conform normelor interne

 

CERINȚE

  • Abilităţi de comunicare, organizare şi gestionare a timpului
  • Atenţie la detalii
  • Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor
  • Orientare către rezultat
  • Spirit de echipă
  • Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Studii superioare, finalizate sau ȋn curs
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

Programator .NET

RESPONSABILITĂȚI​:

• Dezvoltă, testează şi întreţine aplicaţii pentru uzul intern
• Întreţine aplicaţiile existente şi dezvoltă noi funcţionalităţi pentru acestea
• Analizează şi soluţionează anomaliile semnalate sau constatate
• Răspunde solicitărilor departamentelor interne, susţinȃnd schimbările în fluxurile business
• Întocmeşte rapoarte privind activitatea pe care o desfaşoară
• Participa activ la automatizarea acţiunilor cu o anumită periodicitate
 

CERINȚE:

Cunoştinţe tehnice:

• Cunoaşterea aprofundată a principiilor de funcţionare ale IIS (Internet Information Services)
• Cunoaşterea foarte bună a limbajului C#
• Cunoştinte foarte bune de SQL (Structured Query Language)
• Cunoaşterea foarte bună a aplicaţiei Microsoft Visual Studio
• Cunoaşterea foarte bună a JavaScript
• Cunoştinte aprofundate web design
• Experienţă în lucrul cu proiecte web complexe (de la stabilirea specificatiilor pana la punerea in productie)
• Experienţă în dezvoltarea de aplicaţii web (ASP .NET)*
• Experienţă în dezvoltarea de aplicaţii standalone (dezvoltate în Visual Studio sau mai recent)*
• Experienţă în dezoltarea de servicii windows (dezvoltate în Visual Studio sau mai recent)*
• Experienţă în lucrul cu IIS **
• Experienţă in lucrul cu SQL**
• Experienţă în debugging aplicaţii / servicii windows*

* experienţa este considerată relevantă dacă este de minim 2 ani
** experienţa este considerată relevantă dacă este de minim 3 ani

 

Abilităţi:
• Foarte bune abilităţi de comunicare 
• Foarte bune abilităţi de organizare
• Capacitate de analiza şi sinteză 
• Orientare spre rezultate
• Autodidact
• Spirit de echipă 
• Deschidere la nou

 

BENEFICII:

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • diferite cursuri functie de nevoile individuale identificate, conform planului de training si dezvoltare agreat cu supervizorul tau direct: Pentru că ne dorim să fii din ce ȋn ce mai bun ȋn activitatea ta!
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • tichete de masă: Pentru că te ȋncurajăm să-ţi iei masa de prânz alături de colegii tăi!
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • echipa tanara, mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

Agent Servicii Clienti Front Office (BUCURESTI, Arad, Bacau, Brasov, Cluj Napoca, Miercurea Ciuc, Oradea, Suceava, Timisoara)

Eşti o persoană comunicativă?

Vrei un job dinamic?

Îţi place să înveţi lucruri noi?

Cauţi, nu doar un loc de muncă, ci şi un parcurs frumos pentru cariera ta profesională?

 

Dacă răspunsurile tale la aceste întrebări sunt pozitive, suntem nerabdatori să te cunoaştem!

 

Alătură-te echipei noastre!

 

BENEFICII

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţă cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viată: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

RESPONSABILITĂŢI

  • Dezvoltă relatiile cu clientii şi îi fidelizează prin serviciile oferite;
  • Promovează şi vinde produsele companiei la punctul de creditare;
  • Întocmeşte dosarele de credit, cu acurateţe şi la timp;
  • Consiliază clientii şi rezolvă reclamaţiile acestora într-o manieră profesionistă;
  • Redactează rapoarte de activitate periodice.

 

CERINŢE

  • Orientare către rezultat
  • Orientare către client
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Atitudine pozitivă
  • Atenţie la detalii
  • Profesionalism
  • Spirit de echipă
  • Cunoştinţe utilizare Word, Excel - nivel mediu
  • Minim studii medii
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

Consilier Comercial AUTO

Esti o persoana comunicativă?

Îţi place să ȋnveţi lucruri noi?

Cauţi nu doar un loc de muncă, ci şi un parcurs frumos pentru cariera ta profesională?

 

Dacă răspunsurile tale la aceste ȋntrebări sunt pozitive, suntem nerăbdători să te cunoaştem!

 

Alătură-te echipei noastre!

Căutăm colegi pentru postul de Consilier Comercial AUTO

 

RESPONSABILITĂȚI​:

  • Menţine şi dezvoltă relaţiile cu dealerii auto;
  • Atrage noi clienţi şi vinde gama de produse din portofoliu: credit auto, leasing financiar, leasing operaţional, asigurări auto, asigurări viaţă, etc.;
  • Realizează planul de vânzări;
  • Analizează piaţa şi identifică principalii competitori la prescriptorii alocaţi;
  • Contactează clienţii şi pregăteşte oferta de finanţare;
  • Urmăreşte şi dezvoltă relaţiile cu clienţii, fidelizează clienţii prin serviciile oferite;
  • Prezintă caracteristicile şi beneficiile produselor companiei.

 

CERINȚE​:

  • Studii superioare finalizate
  • Permis de conducere categoria B
  • Cursuri de vânzări, negociere, comunicare constituie un avantaj
  • Experienţa în domeniul vânzărilor/finanţărilor constituie un avantaj
  • Cunostinte IT: MS Office, instrumente de raportare
  • Limba engleză /franceză (nivel mediu)
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Orientare spre rezultate
  • Atenţie la detalii şi respectarea termenelor
  • Capacitate de organizare şi gestionare a timpului
  • Spirit de echipă

 

BENEFICII:

  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul lunar!
  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • instrumentele de lucru folosite: autoturism de serviciu, laptop, telefon mobil. Pentru că ne interesează să-ţi desfăşori activitatea ȋn condiţii optime!
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

AGENT VȂNZĂRI DIRECTE (Bucureşti)

Vrei un job dinamic?

Îţi doreşti independenţă financiară?

 

Vino în echipa noastră!

BRD Finance angajează Agent Vânzări Directe.

 

BENEFICII:

  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul lunar!
  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance, precum si decontarea cheltuielilor cu transportul public: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

RESPONSABILITĂȚI:

  • Promovează şi realizează vânzarea directă a produselor financiare ale BRD Finance
  • Prospectează piaţa, identifică nevoile clientului şi propune cele mai bune soluţii, realizând o vânzare consultativă
  • Creează, menţine şi dezvoltă relaţia cu clienţii din portofoliu

 

CERINȚE:

  • Atitudine proactivă
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Abilităţi de negociere şi vânzare
  • Orientare către rezultat
  • Spirit de echipă şi antreprenorial
  • Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!
BRD Finance
© 2016, Société Generale. Toate drepturile rezervate.