Cariere
Ne plac oamenii! Ne plac oamenii activi, inventivi, deschiși, veseli, muncitori și responsabili. Ne plac oamenii pentru că sunt diferiți, la fel cum este și echipa noastră.
În cei 16 ani de activitate am căutat să construim o echipă puternică și frumoasă. Suntem peste 210 de colegi și, în toți acești ani, ne-am păstrat aceeași latură umană, prietenoasă, activă.
În spatele echipei BRD Finance au stat și vor sta, întotdeauna, oameni!
Reprezentant Customer Care - INBOUND (Bucureşti)
Cauţi un start frumos pentru cariera ta profesională?
Eşti o persoană comunicativă?
Iţi place să vorbeşti la telefon?
Iţi place să înveţi lucruri noi?
Dacă răspunsurile tale la aceste întrebări sunt pozitive, suntem nerăbdători să te cunoaştem!
Alătură-te echipei noastre!
Căutăm studenti sau masteranzi pentru postul de Reprezentant Customer Care – INBOUND. (program part-time, 6 ore/zi)
Ce presupune postul?
Tratarea solicitărilor telefonice ale clienților companiei într-o manieră profesionistă şi prietenoasă.
BENEFICII
- Oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţă cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
- Salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
- Program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
- Asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
- Asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
- Pe lângă posibilitatea de a lucra de acasă ȋn regim telemuncă, foarte curând vom avea un sediu nou-nouţ ȋn City Office, foarte aproape de staţia de metrou Eroii Revoluţiei: Îţi oferim alternative.
- Mediu de lucru plăcut, colectiv tânăr: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!
RESPONSABILITĂȚI
- Răspunde la apelurile primite de la clienți, preia solicitările acestora şi răspunde întrebărilor adresate;
- Oferă telefonic clienţilor servicii de calitate, prin furnizarea informațiilor solicitate și soluționarea reclamațiilor înaintate de aceştia;
- Promovează, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clienţilor.
CERINȚE
- Abilităţi de comunicare şi prezentare
- Abilităţi de negociere şi putere de convingere
- Cunoştinţe operare PC (Word, Excel, Outlook)
- Orientare către rezultat
- Orientare către client
- Abilităţi de organizare şi gestiune a timpului
- Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor noi
- Spirit de echipă
- Studii superioare, finalizate sau în curs
- Integritate şi încredere
- Experienţa pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie