BRD Finance
Prima pagină   Despre noi   Cariere

Cariere

Dacă dorești să te alături unei echipe de profesioniști, aplică acum pentru unul dintre posturile disponibile care se potrivește experienței și profilului tău!

Reprezentant Customer Care – INBOUND (BUCUREȘTI)

Esti o persoana comunicativa?

Iti place sa vorbesti la telefon?

Iti place sa inveti lucruri noi?

Cauti, nu doar un loc de munca, ci si un start frumos pentru cariera ta profesionala?

 

Daca raspunsurile tale la aceste intrebari sunt pozitive, suntem nerabdatori sa te cunoastem!

 

Alatura-te echipei noastre!

Cautam colegi pentru postul de Reprezentant Customer Care - INBOUND

 

Ce presupune postul?

Tratarea solicitarilor telefonice ale clientilor companiei intr-o maniera profesionista si prietenoasa.

 

RESPONSABILITATI

  • Raspunde la apelurile primite de la clienti, preia solicitarile acestora si le solutioneaza telefonic sau in scris.
  • Ofera telefonic clientilor servicii de calitate, prin furnizarea informatiilor solicitate si solutionarea reclamatiilor inaintate de acestia.
  • Promoveaza, intr-un mod  profesionist, actiuni de fidelizare a clientilor.

 

CERINTE

  • Abilitati de comunicare si prezentare
  • Abilitati de negociere si putere de convingere
  • Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Orientare catre rezultat
  • Orientare catre client
  • Abilitati de organizare si gestiune a timpului
  • Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
  • Spirit de echipa
  • Integritate si incredere
  • Studii superioare, finalizate sau in curs
  • Experienta pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie

 

BENEFICII

  • Oportunitatea de avansare in cadrul grupului Societe Generale, in concordanta cu performantele profesionale
  • Bonus lunar, in concordanta cu gradul de atingere a obiectivelor profesionale
  • Tichete de masa
  • Program flexibil
  • Asigurare medicala
  • Echipa tanara, spatiu de lucru atractiv
  • Transport asigurat, pe distanta dintre sediul companiei si cea mai apropiata statie de metrou
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

Reprezentant Customer Care - TELESALES (Bucuresti)

Esti o persoana comunicativa?

Iti place sa vorbesti la telefon?

Iti place sa inveti lucruri noi?

Cauti, nu doar un loc de munca, ci si un start frumos pentru cariera ta profesionala?

 

Daca raspunsurile tale la aceste intrebari sunt pozitive, suntem nerabdatori sa te cunoastem!

 

Alatura-te echipei noastre!

Cautam colegi pentru postul de Reprezentant Customer Care - TELESALES

 

Ce presupune postul?

Promovarea si vanzarea, prin telefon, a produselor BRD Finance.

 

RESPONSABILITATI

  • Contacteaza telefonic potentialii clienti si identifica, in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vanzare produsele BRD Finance care se potrivesc nevoilor exprimate.
  • Inregistreaza in baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv, in conformitate cu procedurile interne.
  • Promoveaza, intr-un mod profesionist, actiuni de fidelizare a clientilor.

 

CERINTE

  • Abilitati de comunicare si prezentare
  • Abilitati de negociere si putere de convingere
  • Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Orientare catre rezultat
  • Orientare catre client
  • Abilitati de organizare si gestiune a timpului
  • Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
  • Spirit de echipa
  • Integritate si incredere
  • Studii superioare, finalizate sau in curs
  • Experienta pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie

 

BENEFICII

  • Oportunitatea de avansare in cadrul grupului Societe Generale, in concordanta cu performantele profesionale
  • Bonus lunar, in concordanta cu gradul de atingere a obiectivelor profesionale
  • Tichete de masa
  • Program flexibil
  • Asigurare medicala
  • Echipa tanara, spatiu de lucru atractiv
  • Transport asigurat, pe distanta dintre sediul companiei si cea mai apropiata statie de metrou
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

Agent vȃnzări directe (Bucureşti)

Vrei un job dinamic?

Îţi doreşti independenţă financiară?

 

Vino în echipa noastră!

BRD Finance angajează Agent Vânzări Directe.

 

Beneficii:

  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul lunar!
  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance, precum si decontarea cheltuielilor cu transportul public: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • asigurare de viaţă: Ne interesează protejarea şi siguranţa ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

Responsabilităţi:

  • Promovează şi realizează vânzarea directă a produselor financiare ale BRD Finance
  • Prospectează piaţa, identifică nevoile clientului şi propune cele mai bune soluţii, realizând o vânzare consultativă
  • Creează, menţine şi dezvoltă relaţia cu clienţii din portofoliu

 

Cerinţe:

  • Atitudine proactivă
  • Foarte bune abilităţi de comunicare
  • Abilităţi de negociere şi vânzare
  • Orientare către rezultat
  • Spirit de echipă şi antreprenorial
  • Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

AGENT SERVICII CLIENTI FRONT OFFICE

(BUCURESTI, Tulcea, Iasi, Satu Mare, Bistrita, Drobeta Turnu Severin, Arad)

 

Detalii – Responsabilități
  • Dezvoltă relațiile cu clienții în scopul de a promova și vinde produsele companiei
  • Întocmește dosarele de credit
  • Desfășoară activități de consiliere și fidelizare a clienților, precum și redactarea rapoartelor de activitate
Profilul candidatului
  • Minimum studii medii
  • Cunoștinte operare PC nivel mediu
  • Foarte bune abilități de comunicare
  • Orientarea către rezultat
  • Orientare către client
  • Atenție la detalii
  • Profesionalism
  • Spirit de echipă
  • Experiență în activitatea de promovare (promoter) constituie un avantaj
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

AGENT SERVICII CLIENȚI – RECUPERARE AMIABILĂ (BUCUREŞTI)

Vrei un job dinamic? Îţi doreşti independenţă financiară?

Vino în echipa noastră! BRD Finance angajează Agent Servicii Client Recuperare amiabilă.

 

Beneficii:

  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur salariul!
  • program flexibil: posibilitate de a lucra part time (4 ore/zi) sau full time (8 ore/zi): Vii cu orarul de la facultate şi noi te ajutăm să-l potriveşti cu programul de lucru!
  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

Responsabilităţi:

  • contactează clienţii în vederea recuperării pe cale amiabilă a creditelor restante
  • analizează situaţia financiară a clientului şi propune o soluţie adaptată nevoilor acestuia

 

Cerinţe:

  • abilităţi de comunicare
  • adaptabilitate
  • capacitate de analiză şi sinteză
  • studii superioare finalizate sau în curs de finalizare
  • cunoştinţe IT (MS Office) – nivel mediu
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!

FUNCTIONAR ECONOMIC (BUCUREŞTI)

Iţi place să ȋnveţi lucruri noi?

Cauţi, nu doar un loc de muncă, ci şi un start frumos pentru cariera ta profesională?

Dacă răspunsurile tale la aceste intrebări sunt pozitive, suntem nerăbdatori să te cunoaştem!

 

Vino în echipa noastră!

BRD Finance angajează Operator Back Office.

 

Beneficii

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • tichete de masa: Pentru că te ȋncurajăm să-ţi iei masa de prânz alături de colegii tăi!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viata: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • echipa tanara, mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

 

Responsabilităţi

  • Analiza solicitarilor de credit primite din partea clientilor in vederea finantarii contractelor de credit aprobate
  • Centralizarea, gestionarea şi arhivarea periodică a documentelor specifice conform normelor interne

 

Cerinţe :

  • Abilităţi de comunicare, organizare şi gestionare a timpului
  • Atenţie la detalii
  • Capacitate de asimilare rapidă a informaţiilor
  • Orientare către rezultat
  • Spirit de echipă
  • Cunoştinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Studii superioare, finalizate sau ȋn curs
  • APLICĂ AICI, încarcă CV-ul tău!
BRD Finance
© 2016, Société Generale. Toate drepturile rezervate.
Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informații. ÎNCHIDE