BRD Finance
Prima pagină   Despre noi   Notificări

Notificări

19 iulie 2017

 

Cu placere iti aducem la cunostinta de cele doua noi metode disponibile pentru plata ratelor creditului tau, pe care poti sa le accesezi de oriunde si oricand.

1.       Plata Online foarte simplu si rapid, intrand pe pagina noastra www.brdfinance.ro. Plata poate fi facuta utilizand un card MasterCard sau Visa, emis de orice banca din Romania sau strainatate, de la tine de acasa, de la munca sau din concediu, chiar si de pe telefon.

2.       Prin Ordin de Plata de la orice banca unde ai deschis un cont curent in lei. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi cat mai citet in sectiunea DETALII PLATA numarul de contract, CNP-ul titularului de credit, suma de plata si contul BRD Finance (RO91BRDE450SV97079724500, deschis la BRD GSG, CUI: RO16334236).    

Consulta detaliile complete pe https://www.brdfinance.ro/produse-si-servicii/info-utile/cum-iti-poti-plati-ratele

 

7 Dec 2016

 

Din motive tehnice, plata ratelor BRD Finance la terminalele Rompay este indisponibilă începand cu 07.12.2016. Consultă https://www.brdfinance.ro/produse-si-servicii/info-utile/cum-iti-poti-plati-ratele pentru a afla detalii complete despre cele 9 metode de plată a ratei creditului tau.

 

 

6 mai 2016

Te informăm că pentru cardurile emise începând cu 15.01.2015, dobânda lunară nominală aferentă soldului tranzacţiilor PLATA ÎN RATE existent în perioada 05.05.2016 - 05.08.2016 este conform exemplelor reprezentative de rambursare. Valoarea dobânzii şi valoarea sumelor minime de plată lunar sunt valabile până la următoarea actualizare a ratei dobânzii potrivit contractului de credit.

 

 

 

31 Martie 2016

Te informăm că, în intervalul 31 Martie 2016 23:59 – 01 Aprilie 2016 01:01 AM, PayU Romania va efectua o lucrare de mentenanță pe propria platformă cu ocazia schimbarii datelor companiei.

 

 

15 septembrie 2015

Te informăm că începând cu 15.09.2015 poți efectua plata ratelor aferente creditelor BRD Finance la terminalele Qiwi (echipate cu cititor de cod de bare). Plata poate fi efectuată în numerar, utilizând un document ce contine cod de bare (contract de credit, extras de cont etc.

 

 

4 mai 2015

Începând de azi, clienții care obțin un credit de nevoi personale (cu excepția celor tip refinanțare), pot opta pentru punerea la dispoziţie a contravalorii creditului acordat fie la sediul agentului MoneyGram, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea numărului de referinţă al transferului, pentru sume de maximum 10.200 lei, fie în contul  indicat în extrasul de cont, în termen de 3 zile lucrătoare de la data activării contractului de credit.


Pentru detalii, poți contacta Customer-Care BRD Finance la numărul de telefon 021-301.48.26!

 

 

16 martie 2015
Începând de astăzi, sumele plătite în avans de către posesorii de de carduri  BRD Finance se vor aloca automat în următoarea ordine: (1) rambursarea sumelor restante, (2) rambursarea sumelor scadente de plată conform extrasului de cont, (3) rambursarea în avans a soldurilor provenind din tranzacţii de tip PLATA ÎN RATE, CREDIT SPECIAL (în ordinea descrescătoare a procentului de dobândă aplicat), tranzacţii de tip PLATA CU PERIOADĂ DE GRAŢIE şi CREDIT ZERO SPECIAL. Orice sumă plătită peste valoarea sumelor de plată scadente conform extrasului de cont sau în afara intervalului 5-22 al lunii respective este considerată sumă plătită în avans și se alocă automat în ordinea menționată mai sus. Rambursarea sumelor de plată scadente conform extrasului de cont trebuie efectuată în interval 5-22 al lunii respective și se va aloca automat în următoarea ordine: sume scadente provenind din tranzacţii de tip PLATA ÎN RATE, sume scadente provenind din tranzacţii de tip CREDIT SPECIAL, sume scadente provenind din tranzacţii de tip CREDIT ZERO SPECIAL, sume scadente provenind din tranzacţii de tip PLATA CU PERIOADĂ DE GRAŢIE. Sumele rambursate devin disponibile în termen de 4 zile lucrătoare de la efectuarea plăţii, mai puţin dobânda şi costurile aferente utilizării cardului.
Informații utile și aici!

 

 

3 noiembrie 2014

Dorim să te informăm că BRD Finance îți oferă noi facilități pentru utilizarea cât mai simplă și rapidă a cardului tău de cumpărături MasterCard! Începând din 15 ianuarie 2015,  în cazul cardurilor care au acces la ATM

  • vei putea activa cardul foarte ușor, prin efectuarea unei tranzacții la ATM (precum interogarea soldului, operațiune având costuri conform contractului)
  • PIN-ul cardului va putea fi schimbat oricând dorești la ATM, comisionul aferent fiind de 2 lei/operațiune și urmând a fi prelevat din limita de credit prin tranzacţia „PLATA ÎN PERIOADĂ DE GRAŢIE”

 

28 octombrie 2013 
Din 28.10.2013, beneficiezi de avantajul rambursării în avans a sumelor utilizate în mod automat, fără să mai fie necesară apelarea InfoTel  BRD Finance! Rambursarea se realizează respectându-se următoarea ordine: sume utilizate din tranzacţii PLATA ÎN RATE, CREDIT SPECIAL (în ordinea descrescătoare a procentului de dobândă aplicat) şi CREDIT ZERO SPECIAL. Va trebui să suni la InfoTel doar dacă doreşti să rambursezi în avans sume provenind din tranzacţii de tip PLATA CU PERIOADĂ DE GRAŢIE.

 

 

11 septembrie 2013

BRD Finance efectuează lucrări de mentenanţă pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor

În perioada 13.09.2013-15.09.2013, BRD Finance va derula lucrări de întreţinere a sistemului informatic. Astfel, accesibilitatea informaţiilor referitoare la utilizarea produselor BRD Finance, precum şi solicitarea de noi credite sau carduri, vor fi limitate. Pentru situaţii de urgenţă, precum blocarea cardului de credit, serviciul Info TEL BRD Finance (021-301.48.30) va disponibil non-stop. Începând din 16.09.2013, activitatea va fi reluată la parametrii normali. Vă mulţumim pentru înţelegere!

 

 

BRD Finance
© 2016, Société Generale. Toate drepturile rezervate.
Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informații. ÎNCHIDE