Întrebări frecvente

 

Q: Cum voi primi acasă cardul pentru care am semnat contract de emitere?

A: Cardul îți este trimis la adresa menționată de tine, prin intermediul unei firme specializate de curierat, garantându-ți astfel livrarea în siguranță și într-un timp scurt. În funcție de cardul pentru care ai optat și de programul operatorilor de credit BRD Finance, este posibil să ridici cardul direct în magazinul unde ai semnat contractul.

 

Q: Imediat ce primesc acest card îl pot utiliza?

A: Nu, ai nevoie și de codul PIN care va fi transmis prin Poștă. Codul PIN este o informație confidențială care nu trebuie comunicată niciunei alte persoane. De asemenea, din motive de securitate, este recomandabil să nu păstrezi PIN-ul și cardul în același loc.

 

Q: Transmiterea codului PIN prin Poștă este sigură?

A: Da, Poșta Română asigura livrarea PIN-ului în condiții de securitate și astfel cardul și PIN-ul ajung la tine prin intermediul a două firme diferite.

 

Q: După ce primesc acasă cardul și PIN-ul, pot să merg imediat la cumpărături/ să retrag bani?

A: Pentru a putea folosi cardul, trebuie să suni la  Info TEL BRD Finance pentru activarea telefonică sau activarea se poate realiza pe loc, la ridicarea cardului de la operatorul de credit BRD Finance (în funcție de cardul pentru care ai optat și de programul operatorilor). Este o masură suplimentară de securitate, pentru mai multă siguranță la folosirea cardului!

 

Q: Unde pot să utilizez cardul pe care-l primesc?

A: Consultă mai multe detalii despre cardul pe care îl deții și profită de promoții în derulare!

 

Q: Pot să împrumut cardul unei alte persoane (rude/prieten etc) pentru a-l folosi în locul meu?

A: În calitate de posesor legitim al cardului, doar tu ai dreptul să-l utilizezi. Îți recomandăm să nu oferi cardul tău altor persoane și nici să le divulgi PIN-ul, pentru evitarea realizării unor tranzacții frauduloase.

 

Q: Cum returnez banii pe care i-am folosit?

A: Vei regăsi detalii utile în fiecare extras lunar de cont, în secțiunea de OPERAŢIUNI ce prezintă atât tranzacțiile efectuate, cât și modalitatea de rambursare.

 

Q: Ce înseamnă sume minime lunare?

A: În funcție de cât ai cheltuit prin tranzacții PLATA ÎN RATE, poți să estimezi care este suma minimă lunară, conform tabelului prezentat în fiecare extras lunar de cont.

Dacă dorești să rambursezi mai mult decât suma minimă obligatorie de plată, nu veti plăti niciun cost suplimentar!

 

Q: Cum aflu cât trebuie să plătesc?

A : Lunar, vei primi din partea BRD Finance informațiile despre suma minimă 3 obligatorie de plată și suma opțională, prin intermediul unui extras de cont transmis la adresa specificată de tine. Suplimentar, daca ai comunicat un număr de telefon mobil valid, vei primi și un sms de informare!

De asemenea, prin intermediul extrasului de cont afli și dacă se desfășoară promoții speciale pentru cardul tău.

Suma minimă obligatorie de plată trebuie achitată până pe data de 22 a fiecarei luni!

 

Q: Unde plătesc extrasul?

A: Ai la dispoziție numeroase modalități de plată, alege-o pe cea mai comodă pentru tine!

 

 

 

 

BRD Finance
© 2015, Société Generale. Toate drepturile rezervate.