Prima pagină   Contact   Presă   Comunicate de presă

Cardul Carrefour MasterCard are o noua infatisare si multe avantaje!

16.08.2011

La aproape 4 ani de la data lansarii (11 septembrie 2007), cardul Carrefour MasterCard se reinventeaza cu un plus de siguranta, o noua infatisare si un pachet suplimentar de avantaje, pentru a oferi posesorilor actuali si clientilor noi si mai multe motive de utilizare.

 

Gratie microcipului incorporat, cardul Carrefour intra in categoria cardurilor « smart », sporind astfel  siguranta tranzactiilor realizate prin intermediul sau. Microcipul ofera nu numai posibilitatea unei stocari si procesari mai bune a informatiilor, dar implicit si o protectie suplimentara impotriva falsificarii cardului.

 

Noua generatie de carduri se distinge printr-un layout elegant, in nuante de bleumarin, layout ce a fost realizat pornind de la conceptul dinamismului contemporan. Conform declaratiilor Andreei Mihai, Director de Marketing al Carrefour România, “elementele grafice ale cardului sugereaza atat diversitatea facilitatilor pe care le ofera noul card Carrefour MasterCard, cat si adaptabilitatea perfecta a cardului la orice modalitate de utilizare - cumparaturi sau retrageri de numerar, on-line si off-line.

 

In plus, noul card Carrefour MasterCard isi doreste sa surprinda placut clientii retelei Carrefour si prin intermediul promotiilor temporare sau permanente ce debuteaza din 15 august. Astfel, timp de o luna, cei care solicita cardul Carrefour MasterCard, pe langa faptul ca primesc noul tip de card cu chip, pot achizitiona electronice si electrocasnice de minimum 3.500 lei, in 10 rate fara nicio dobanda. Rambursarea este cu atat mai comoda cu cat clientii pot plati oricat doresc din rata, fara ca suma ramasa neachitata sa fie considerata restanta, intrucat intra in sistemul cu « plata in rate », pentru care sumele minime de plata lunar incep de la 22 lei.

 

In seria promotiilor de anvergura, ce se vor derula pana la finele anului, posesorii de carduri Carrefour vor regasi campanii indragite precum « Bani inapoi pe card » sau facilitatea achitarii cumparaturilor din hipermarketurile Carrefour in 3 rate fara dobanda. Mecanismul primeia dintre ele este foarte simplu, « clientii trebuie doar sa se inscrie  telefonic pentru  solicitarea banilor,  in  cuantum de  pana  la  5%  din  tranzactiile realizate in  reteaua Carrefour, iar in luna urmatoare banii sunt alimentati in conturile lor. Beneficiul este unul cat se poate de util si practic, banii respectivi pot fi utilizati inclusiv pentru acoperirea partiala sau totala a unei rate », declara Bernard Histe, Directorul General al BRD Finance IFN S.A..

 

Cu un plus de siguranta si o tinuta grafica noua, distinsa si  armonioasa, cardul Carrefour MasterCard ii asteapta din 15 august pe clientii Carrefour cu mai multe avantaje ca oricand. Prezentarea completa a acestora, precum si detalii despre promotiile disponibile, se regasesc pe site-ul Carrefour, www.carrefour.ro, sau se pot solicita operatorilor de la birourile de Servicii Financiare din hipermarketurile Carrefour.

 

Despre BRD Finance

Membră a Diviziei de Servicii Financiare Specializate din cadrul Groupe Société Générale,  BRD Finance IFN S.A.

beneficiază de experienţa internaţională a Grupului în acordarea creditelor de consum. Compania este activă pe piaţa românească din aprilie 2004, devenind rapid liderul pieţei creditelor de consum. De-a lungul timpului, strategiile de dezvoltare au susţinut creşterea puternică a companiei şi au determinat crearea şi consolidarea de parteneriate cu firme importante din domenii precum: retail, PVC, IT&C, electronice şi electrocasnice, mobilă, auto şi publicistică. Prezentă în numeroase magazine, BRD Finance administrează o gama diversificată de produse şi servicii financiare: carduri de credit sau credite auto.

 

Despre Carrefour România

Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european şi cel de-al doilea la nivel mondial. Prezent în 32 de ţări din lume cu peste 9.500 magazine, grupul Carrefour număra peste 471.000 de angajati. În România, Grupul Carrefour numără în prezent 23 de hipermarketuri şi 37 de supermarketuri.

Strategia Carrefour în România are la baza 5 valori principale foarte apreciate de români:

  • o politică de preţuri agresivă, care are ca scop creşterea puterii de cumpărare a consumatorului român, înca din 2001, de la lansarea pe piaţă;
  • gamă de produse deosebit de largă - aproximativ 50.000 de articole prezente sub acelaşi acoperiş şi adaptată perfect cererii;
  • calitatea excelentă a produselor, îndeosebi a celor proaspete;
  • inovatia şi modernitatea;
  • servicii la cele mai înalte standarde.
BRD Finance
© 2016, Société Generale. Toate drepturile rezervate.